massa måsten



enda dagen jag är ledig på 2 veckor är idag.. vilket betyder massa måsten.
har inte tid att vara bakis, så tack gud för att jag inte gick ut igår.
blev en trevlig pokerkväll istället. gick väl plus minus noll ungefär.
nu ska jag slå in lite klappar, röja lite här hemma och
 sen ska jag åka ut till pappa som ska få äran att tvätta min bil.
 jag hade tänkt sy en väst under tiden.. vi får väl se om han går på den.. :)  
därefter blir det promenix i skogen, så goretex skor åker på!
men nu, allra först, ska jag betala räkningar.
 jippi kayay motherfucker..

M och jag har pratat om en londonweekend nångång i feb-mars typ.
det vore inte helt fel.
 vill även åka till new york till sommaren...
och barcelona ska jag ju givetvis till.. till min babe :)
madrid åker jag till i höst.
måste bara skaffa lite parra om allt det ska slå in.
men det lööööööser sig!

god morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback