pysslat



idag har jag donat hela dagen. började med sovmorgon och sen satte jag igång att slå in lite julklappar. tyvärr är jag inte riktigt klar. har inte köpt ngt till pappa eller bror än. men det har blivit ganska många paket ändå :)





sen åkte samba och jag ut till skönborg. gick en promenix i skogen, sen lånade jag mammas symaskin och sydde in min nya väst. blev superbra :) därefter fick jag mos av mamma. (det du daniel! äntligen fick jag mitt efterlängtade mos! hahaha. så nu ska jag sluta gnälla om mos)

nu blir det snabbröjning här innan jag ska lägga mig i badet för att lindra min värk. har 2 riktigt bra filmer som ligger här hemma och väntar på mig också. kanske blir en ikväll :)




min nya väska. från friis&co. i like.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback