svullo!



kom precis innanför dörren. det blev ett 12-timmarspass.
SVINJOBBIGT men ingen som tvingar mig.
1: nu ska jag sluta klaga.
2: mormor blev fin. och glad. och nöjd. så det var totallt worth it. 
3: 5 st 12timmarsdagar kvar. det är lugnt mannen.

idag vakna jag upp med ett igenklistrat öga. himla kul tänkte jag.
ska jag behöva sjukanmäla mig för jag har ett öga mindre?
 nä.. en massa is gjorde så att svullnaden la sig yppepyttelite
 och jag kunde ta en varm tops och få bort allt var som var i ögat..
och så kunde jag öppna det liiiiiite till.
men någe smink blev det inte.
så jag gick till jobbet med halva ansiktet sminkat ungefär.
såna dagar älskar jag mig själv!
himmel vad stolt jag var när jag hälsade min första kund välkommen, halvt blind.
alla har frågat mig om jag är ledsen idag, haha.
nu kan jag se iaf. men det är ingen vacker syn.
hoppas det lägger sig till imorgon.
fick ju klippa lugg i morse igen, pga detta! fan den kommer aldrig växa ut.


SNYGGVE!!!
såhär ser jag ut nu. fisheye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback