onsdag

så har snart onsdagen gått.
sjukt seg dag.. har shoppat ännu ett par finfina skor idag. jag är bra på att köpa skor. dålig på att använda alla bara. ska ta o rensa bland alla gamla någon dag och slänga. tar så mkt plats. weell. sen var jag inne på make up store. köpte smink och snuttade lite av nya parfymen från "i do" kollektionen. MMMMM den luktar så grymt gott.
nu måste jag spara de sista slantarna till helgen. ska bli så underbart skönt att få komma iväg från växjö, även om det bara är en snabbis.

nähe. dags att plocka lite bland kläderna och som vanlig ha beslutsångest för vad som ska få åka på imon.
har btw skön träningsvärk idag. känner mig duktig och bra då. mindre bra är det att käka all choklad som jag häver i mig dagligen. hemläxa på den.

fick min väska idag också som jag kammade hem vinsten på. lite schysst gammal vintage känsla med mkt färg. eller nåt. svårbeskriven men väldigt mycket jag.

see you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback