äntligen



snart har jag lunch. ska luncha med ingen mindre än Martin.
mysigt värre. sen ska vi klippa honom också. imorgon har jag äntligen fått en tid till läkaren.
ska dit imorgon på förmiddagen. hoppas hoppas att det går att göra ngt åt axeln utan
att jag behöver gå hemma sjukskriven. har ingen lust eller tid till det.
har hört av flera stycken att man kan få både en tuppkam insprutad (?? låter sjukt skumt)
och sprutor med kortison. med all säkerthet så kommer jag ju svimma imorgon,
ifall jag får en spruta. ångest och panik ja hej ja.
jag är livrädd. men inatt har jag inte sovit alls pga axeln, det värker så jag tror jag dör.
nu blire coretto för hela slanten.

har en massa fina bilder att visa sen med... återkommer med dem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback