goodmorning chicks and dicks

nu är det måndag igen. ny dag, ny vecka, nya tag. yes indeed. jag ska faktiskt bli duktig, igen. alla klagar på mig nu.
lördagen var helt sjuk, men vi hade så roligt. hoppas på en lika sjuk lördag denna vecka. den kommande lördagen så har vi 10-års jubileum på Salong Gränslös (där jag för övrigt jobbar). Alla är välkomna dit efter klockan 18 för att mingla med oss och ta del av våra erbjudanden som vi kommer ha just denna afton. Det kommer även vara lite tilltugg och andra happenings under kvällen. Så gå dit och förfesta med oss så går vi vidare sen ;)

idag är jag ledig, har en hel del att göra. såna tråkiga grejjer ni vet. men det är måndag och det är ju för övrigt ganska trist så då får man göra dagen till en trist måndag.

igår shoppade jag lite. fan det går verkligen inte en dag utan att jag köper något. köpte bland annat  2 jackor och en väst. ska visa upp det senare med bilder.

nu, ska jag ut i det roliga regnovädret för att promenixa med Samba.
So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback