running nolife

jag får panik på mig själv. vad är det här? 5 inlägget idag? ngt sådant. det enda jag gör är att ligga i sängen med laptopen i knäet och spanar och spejar efter roliga saker. tack mormor som kom hit med middag till mig. tack mamma som kom hit med en kasse med matvaror. bortskämd blir man. men det är inte ofta man är sjuk så man får väl passa på att utnyttja läget. jag har druckit te idag, kors i taket. jag hatar te. men fick tips om nån grej som skulle fixa min hals. den höll vad det lovade. än så länge. brrrrr... jag fryser.
fan vad tråkigt det är att må dåligt
feber, huvudvärk, halsont, axelont och snart har jag väl liggsår också.
pricken över i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback