goodmorning

ny dag, ny vecka.
har tagit mig en välbehövlig sovmorgon från jobbet. morgonpromenaden är avklarad och jag ska snart in i duschen.
har grymt ont i min axel idag så det blir intressant att se hur det går på jobbet.. har haft värk i en vecka nu trots starka tabletter.

ska ner till stan och käka lunch och kika runt lite på stan. har en hel inköpslista men har i princip inga pengar. jävligt gött med lön på fredag.

denna veckan blir ganska lugn, ingen övertid vad jag vet än. på lördag morgon, tidigt som attan, sätter jag mig på tåget till Köpenhamn för att tillbringa helgen där med mina kollegor. exciting.
här jobbar jag på en kurs i Paris -07


hela ligan. i bakgrunden skymtar triumfbågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback