yo

what up gangsters?
hooooow you dooooooooooin?

nu har jag badat badkar. det är sinnessjukt skönt och djävulskt varmt. jag har nåt sånt där konstigt ryck, att jag alltid måste ha sinnessjukt varmt vatten när jag badar. det måste brännas när jag ska gå i. annars är det väl inge kul.
alla i min familj har lite sånt där ticks. mamma måste räkna ner på plattorna alltid när hon går från köket "noll, noll, noll, noll, noll" likaså brorsan håller också på, tänder och släcker lampan eller vad han gör. jag däremot måste ha brännhett vatten. jaja. jag har aldrig sagt att vi är normala.

jag bjöd samba på en brio med en vårta på. nu vill hon ha fler. undra om det är vårtan hon tyckte om eller om det var brion.. äsch. hundar kan inte äta vanligt godis. det är inte bra för deras tänder.. så NEEEEEEJ samba det blir inga mera karameller. hur söt du än är.

jobbat sent idag. fy helvete va min kund, den sista, blev nöjd. jag trodde nästan att hon skulle gå ner på knä och kyssa mina fötter. haha men hon var blind så det hade väl sin förklaring. weelll hell.

och som vanligt är jag inte tomhänt hem. när fan var jag det senast? dagen innan löning kanske? knappast.
jaja nya kuddar och nya skor idag igen. har köpt 5 skor nu på 5 dagar tror jag. vad fan.. jag blir så arg på mig själv. nästan så att jag ska bränna mig i lite vatten.

boring. comhem har jag som tvleverantör. tror ni att det funkar? noooo... så vad gör man? jo man skriver tydligen en hel uppsats på bloggen. SHIT vad långt det blev.

nä nu ska jag snart besöka sängen och sen är det jobb som gäller. fler bilder? ok ok ok ... jag slänger in några snart.
hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback