AKO

SItter och tuggar på AKO... varför slutade de tillverka dessa godingar? det är ju förbannat gott och beroendeframkallande.

Helgen blev lugn. Kände att jag behövde det. Igår jobbade jag och sen åkte jag ut till mina föräldrar för att påbörja måningen på mina gamla ekbord... som nu ska bli bli vitlackerade. högglans, såklart.

åkte sedan till bror och jonnis. fixade hennes hår o sen när hon skulle dammsuga så upptäckte hon att det inte suttit i nån dammsugapåse.. eller det hade suttit i.. men allt låg utanför.. hahhaa ja jisses va vi skrattade.. mer jobb! ja!


idag har vi vart o tittat möbler. köpte hem en ny matta, men den åker raka vägen tillbaka igen. bidde inge bra.. hittade en finare sen :)


Söt bitter Jonna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback