Nu är jag ARG!!!!!!!!!!!!!

Kommer till jobbet och det nya datasystemet är igång.. great. äntligen tänker jag.
men jippi vad glad man blir när man märker att chefen inte synkat datorerna.. hur pantad får man bli? dubbelbokningar heey heey heeeeeeeeeeeeeeeeeey! jävla skit. ska man inte ha kunniga datamänniskor till att fixa sånt här? eller ska man låta en människa som inte ens förstår sig på outlook ha ett finger med i spelet? gaaahh jag blir galen!
varför ska folk verka så kunniga hela tiden när de inte kan ett piss?

haha på tal om kunniga datanördar... alex min älskade vän slängde i förra veckan ur sig: "Hur gör man snabel:a?" haha :)

men men det ska nog lösa sig det här.. jag är ju på plats.. och jag kan ju allt och lite till.. inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback