autch



hemma från jobbet nu. svintrött.
 precis ätit lite.
 sprang ner till tvättstugan direkt när jag kom hem,
men fanns ingen tid förrän vid 21.15.
och eftersom jag har sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt
mycket tvätt så blir jag tvungen att ta den.
 kommer väl vara klar strax efter tolv ikväll eller ngt. segt.

imorgon är det fredag,
 med en fredagskänsla även för mig.
 min lediga helg ju! underbart väder ska det bli också.. härligt.
lördag så blir det en hel del äventyr med annabanana. det tycker vi om :)
sen blir det såklart terrassen på kvällen.
det blir nog förfest här hos mig iaf. vi blev lite fler än vad det var tänkt från början
och eftersom jag bor närmst så är jag (eller min lägenhet) också mest eftertraktad.

nu ska jag plocka bland kläderna och sedan laga lite lunch
 som jag kan ta med till jobbet imorgon.
det var min roliga torsdagskväll- det ni!




min gamla ruffis..



och min lille puffis erik!
världens bästa!

so long MF's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback