döda mig



jag somnade inte i natt. otroligt frustrerande. nu sitter jag på jobbet. första kunden är på ingång. kan inte förklara känslan jag hade i natt. omöjligt. gick iaf med samba imorse, trots allt. kommer vara så trött i eftermiddag så jag vet inte vad.

igår var det mysigt! var på olivers kalas ju. han blev tokglad för presenterna. fick världens längsta och hårdaste kram av honom. sen skulle han få fotmassage tyckte han! haha sötnosen! fikat var ju inte helt fel... M M M.

jahaja. idag får man besök då. vad tycker vi om detta????
ja det är frågan det..
har inte bestämt mig riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå och lägg dig!

2009-04-29 @ 15:42:31
Postat av: gustav

you said it...

2009-04-29 @ 22:02:01
Postat av: jill

ohhh är det ett hot "gustav" ?

2009-04-29 @ 22:20:21
Postat av: jill

ohhh.. är det ett hot "gustav" ?

2009-04-29 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback