:) :) :) :) :) :)

ibland är man gladare än andra helt enkelt.. johanna var ju på sjukt bra humör nu, haha. störd :)

nu har jag haft lunch, börjar om några minuter.
 har en sån där rolig dag idag när man BARA har klippningar, alltså inga färger etc.
vilket alltid är lite småsegt.
men idag, så har jag SJUKT roliga och härliga stamkunder, allesammans,
så det känns som man klippte kompisar hela förmiddagen..
well. 4 klippningar to go sen är det sjön som gäller med johanna
och anna och sen ska jag o johanna bara mysa.

MYYYYYYYYYYYYYYYSA
det är väl bland det bästa va?
och lite gos på det.

nu kom han, min man!

blev glatt överraskad av alla jonnas "överraskningar"
tooodeeellldoooo.. :)

vilket onödigt inlägg!
haha
hej då snorungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback