jag strejkar



vaknade vid sju, skulle åkt till vais.
 men jag har jävligt ont i min axel..
 hoppas det är övergående så det inte ska börja krångla igen.
 igår när jag jobbade så kände jag hur det knäckte till i den. 

nu ska jag gå en runda på väster bara,
 måste nämligen vara hemma till katrin zytomierska kommer till vakna med the voice.
det är ju tjall på linjen där. spännande. som ni märker älskar jag drama..

jag syndade ännu mer igår..
och lite nu i morse också.
jag är inne i en riktig syndperiod.
men den är nog över snart och då ska jag dra ett streck över det hela :)

sovit supergott och myst med min älskling heeeeela natten. gosat som bara vi kan :)




love you!!!

eftersom jag verkligen är inne på att citera andra bloggare,
så ska jag nu citera min fina anna.
jag tycker att det inlägget är så himla (!) bra!!!
och jag tror inte att det blir lika mycket rabalder
som det blev när jag citerade lilla elin.
----------------------------------------------------------------------------------------

det har man alltid en massa i huvudet.
Fast vissa dagar tänker man extra mycket. Har funderat på vad det är som gör att endel människor mår så himla dåligt psykiskt och vad man ska göra för att få det att bli bättre, vad man kan göra som vän,förälder eller pojk/flickvän?
Bara finnas där? det kan man inte heller göra, att se en person i sin närhet som lider något otroligt och mår så dåligt kan man inte bara stå och titta på, det är så mkt man vill göra, men hur /vad/när ska man göra det?
Ibland undrar jag om dom inte har några andra tankar än på sig själv och att det är så synd om dom, men ibland inte, det är så svårt att förstå hur en person som mår dåligt egentligen mår när man själv aldrig har mått dåligt,eller dåligt har väll alla mått men aldrig på det sättet.  Att en person kan skada sig själv så mkt och inte tänka på att man skadar sin närhet och sina vänner/förädrar mm också.
Att känna sig hjälplös som nära vän och inte kunna göra någonting är nog det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.
Det är ingen som kan förändra något förrutom du själv. Det spelar ingen roll vad alla andra säger, det handlar om dig.

---------------------------------------------------------------------------------------

sådärja!
väldigt kloka ord
jag hoppas att ni inte bara skummar igenom det
utan verkligen läser.
anna är världsfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback