live high



vaknade för ett tag sen..
måste druckit jäkligt mycket vin igår eftersom jag inte hört mobilen efter jag somnat,
och för att jag har världens baksmälla.
vilket inte hör till vanligheterna.
nu ska jag upp och försöka städa lite.
konstigt att johanna o jag alltid lyckas stöka ner så mycket.
sen blir det nog en power runt sjön med anna och ollipolli
 och sen ska jag på påskmiddag. fy fan.
mycket trevlig kväll igår hos anna och pierre.
skönt och städat var det.
chrille var där också och sara kom lite senare.
grillningen gick ju super nere hos grannen ;)
haha han hade värsta discot där nere. 
i fredagskväll var vi på förfest/grillning hos the twins..
med hagge också.. jag o johanna.
jättemysigt hus och vi hade så jäkla roligt..
skönt att man har skillsen att få upp partymodet på vilken fest som helst.
haha även om vår taxichafför inte vek sig lika dubbel som oskar gjorde.
hahaha tårarna sprutade! underbart!
man har ju lite ångest för att man festat 3 dagar i rad, men det är ju bara påsk en gång om året.
nu blire frulle!




oskar, jag, daniel
fulla i skratt haha



haha reklam för pepsodent



du ser lite stel ut hagström



oliver överlycklig när han hittar sambas leksaker



mums



mums



efter fotboll och mat var oliver
på mysa- med- jill humör, haha..
fismumrik :)



mysigt :)



haha klockrent..

what goes aroung comes around.
jag är inte elak, jag säger sanningen
och jag antar att det är därför som du
tycker att det är jobbigt att höra på.
så jobbigt att du till o med slänger på luren?
jag försökte hjälpa dig gång på gång
men du gör ju sakerna värre genom
att ljuga dig fram i livet.
lev i nuet, lev i sanningen så
ska du se att du kommer må mycket bättre.
du säger att jag bränt broar,
men vem är det som gjort det egentligen?
prata om dig själv.
du borde vetat bättre.
jag behöver inte en lögnare till vän
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stel?

Förlåt för att man försöker koncentrera sig=)

2009-04-12 @ 12:01:18
Postat av: jill

haha.. koncentrera sig på vad? :)

2009-04-12 @ 12:33:09
Postat av: Anonym

du är GRYM. keep on fighting!!!

2009-04-13 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback