oj oj oj



nu har jag som vanligt tagit morgonturen och lämnat av sambuch. hon var supertrött idag, ville inte stiga upp. jag var också rätt trött men nu är jag på benen. hade svårt för att somna igår, låg vaken fram till ett ungefär.
imorgon börjar jag vid kl 12 iaf, GÖTT.

nu ska jag snart gå upp och klä på mig och sen jobba till sju ungefär. sen blire en runda med johanna ikväll. tycker det är mycket skönare med lite sällskap. när jag går/springer själv så hinner jag tänka så mycket och det gillar jag inte. då blir träningen så ångestfylld. not good.


jag säger det, jag står för det. säger man något illa om mig eller mina vänner, så får man det dubbla tillbaka.

trevlig onsdag




tröttisar :)

tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback