uhhhhhhhhhhhhhhh



sådär, då fick jag svar på det... det är fredag idag, dock jobbar jag imorgon så har inte någon direkt fredagskänsla.. tyvärr. ska försöka ha en lugn helg, drack alldeles för mkt förra helgen (hela veckan) och mina pengar har verkligen sinat.. det är tomt i plånkan! skönt att det är lön om en vecka. ibland behöver man ta en paus från allt.

idag unnade jag mig sovmorgon till kl 7. alltså- no walk for me this morning. har inte ngn hund hemma och då känns det ganska meningslöst. ikväll tänkte jag ev bara vara ledig, eller blire en vals runt sjön med mina kära kanske? :)

nä nu är klockan 8, jag börjar om 15 min, borde alltså klä på mig lite kläder och gå till jobbet nu. har massor med samtal att ringa idag. ska bla beställa tatueringstiden.. wohoo..

puss på er.. underbara..




jag håller hårt om johannas knä.. haha
tätt omslingrade

Kommentarer
Postat av: Anonym

..och jag håller hårt om din mage.

2009-04-17 @ 09:14:48
Postat av: anna

såklart blir det walk :)

2009-04-17 @ 10:13:35
Postat av: jill

haha ja mr D, du håller om min tjockismage :)

2009-04-17 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback