vanlig konversation



Jill säger:

haha

minns du inte?

Hagge säger:

nix..

Jill säger:

haha

dum fråga kanske

Hagge säger:

haah...minns nog inte mycket från kvällen

Jill säger:

miinns du någonsin ngt?

Hagge säger:

minns alltid allt när jag är ute

Jill säger:

haha in my ass

Hagge säger:

ditt minne är väl inte heller så vasst?

Jill säger:

ne det är ju sant

men jag minns allt från i lördags iaf

Hagge säger:

skitsnack

Jill säger:

det är sant

Hagge säger:

var du spik nykter då eller?

Jill säger:

haha nee

fan jag drack nog 1 flarra vin och 3 drinkar ute och några shots

2 cider också

Hagge säger:

vafan, du dricker ju mer än mig

Jill säger:

haha ja men jag blir ju adlrig full

Hagge säger:

haha, alkis

Jill säger:

tyst med dig

Hagge säger:

sök hjälp

www.aa.se


Hagge har precis skickat dig en vibb.


Hagge säger:

kanonsida


Hagge har precis skickat dig en vibb.


Jill säger:

det är där du hänger eller?

Hagge säger:

det är där DU borde hänga

hahah

Jill säger:

haha tyst

kamma dig

Hagge säger:

grilla i morrn?

Jill säger:

nee

jag ska dö imorgon

Hagge säger:

haha...why man? why?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ni är ju för sköna! hoppas ni hade det skönt i skogen! underbara!

2009-04-21 @ 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback