♥ min brorson ♥



kom nyss hem från John o Jonna.
Jag är en otroligt stolt faster till deras son.
Min brorson.
 Så fin så man inte kan se sig mätt på honom! 
Snart ska han få ett namn också, får vi hoppas :)

imorgon fyller pappa 50. då blire kalejs.
 patrik o jag ska ut o vandra i skogen på morgonen, härligt!

sen till er som inte kan stå för vad ni skriver, lägg då av att attackera.
 sitt inte och kasta sten i glashus.
 ni borde veta bättre. 
 lägg er inte i sånt som inte har med er i fråga att göra.
det blir ju bara pinsamt för er själva!
skratta bäst som skrattar sist.

i love you anna.



bäääsen och jag :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuuuuuuud vad fin han är :) Och Så stolt faster :)

2009-08-19 @ 10:32:27
Postat av: Anonym

oooooooooh nar jag kommer hem vill jag ocksa traffa gullungen :)

2009-08-19 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback