Det lackar mot jul...


Har varit på jakt efter ett par ordentliga vinterskor... men alla är ju sååååå fula!
Eller också är det jag som är ute för sent. Who knows?
Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen, är helt slut.
Har en hel hög med tidningar som jag ska gå igenom, frågan är bara om jag orkar??
Sov ju dåligt i natt så blir nog en tidig kväll.
Hungrig som tusan är jag också. Blir ingen mat ikväll, sitter och äter godis istället.
För det blir man ju mätt på, inte sant?
Har fått hem Samba också, ska snart mysa med henne lite :)

Nu i dagarna när jag är ledig så ska jag blogga om renoveringen lite. Visa lite fler bilder,
hur vi tänkt och fler närbilder på resultatet...

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback