God morgon söndag


Nu är julen över för detta år och det är dags att sikta in sig mot ett nytt år, men även ett nytt årtionde.
Det är galet att det är 10 år sedan det var milleniumskifte. Känns som max 5 år.

Imorgon är det åter dax för jobb för min del. Ni som har era "lov" ska vara väldigt glada. Jag som jobbar inom service måste såklart vara tillgänglig när många andra är lediga. Så det är bara att gilla läget.

Ska stiga upp ur en varm god säng nu och fixa i ordning en frukost. Vaknade förresten tidigt av att min lilla dam kräktes.. ja i sängen, som vanligt. så nu går tvättmaskinen på högvarv. Jag undrar om hon gjorde så för att få upp mig eller om hon faktiskt mår dåligt...hmm... jag får nog klura vidare på den, för Samba, ja hon är nog smartare än någon annan. Hundskrälle ♥

Efter frukosten ska jag fota lite ute i hallen och lägga upp närbilder därifrån, så kika in om en stund igen :)

And btw, vi har börjat kika efter en resa :) jag längtar utomlands.




Anna, jag och Tilda i Madrid i början av november i år.
Vi hade underbart väder, ca 17 grader och strålande sol :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback