god morgon


nu har vi precis ätit lång god fruppe.
samba ska få vara hemma med patrik
medans jag åker en sväng för att köpa julklappar..
ska även köpa en julklapp till mig själv i form av en lampa..
vi satte ju upp en gammal lampa i hallen tills vidare eftersom
jag inte visste vad jag ville ha.. nu har jag bestämt mig och det blir den här:


Glitz


tycker att den är perfekt.
jag är inne på prismor/kristaller! :)
1600kr går den loss på.
vi får väl se om jag blir snål när jag väl är där ;)
so long honeys...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg, men måste säga att det va en riktigt fin lägenhet. Sen undrar jag vart du har köpt den lampan? Sååååååååååå snygg!

Tack på förhand

Mvh Sanna

2009-12-10 @ 18:38:04
Postat av: Jill

Hejhej!! tack så mkt! vad glad jag blir! lampan är köpt på mio och heter Blitz. Hoppas du hittar den!

Ha de gott!

2009-12-10 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback