Julgranspyssel


I morse åkte vi till Plantagen för att köpa gran :)
Nu är den färdig och fin blev den, minsann!



Massor med dekorationer.



Stjärnorna är inte riktigt så varma som de ser ut på denna bilden.
Ska försöka få bättre bild imorgon :)




Julgranen passar perfekt in som utfyllnad nu tills när vi får den nya möbeln i början av nästa år.



Jag kände mig riktigt pysslig idag så jag knåpade ihop egna rosetter.
Sockersött! :)


Nu är maten strax klar.
Ikväll blir det potatisgratäng och kycklingfilé med tzatziki och sallad :)
Har precis klippt John, min bror, det var PayBack time nu sen han tatuerade mig igår.
Han tycker att vårt hem nästan är för perfekt,
haha och ja, för en perfektionist som jag så var ju det roligt att höra!

Ha en trevlig Söndagskväll ♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

Den blev kanonfin! Puss

2009-12-21 @ 11:11:34
URL: http://loweederfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback