Måndagkväll


Hemma från jobb, middag på Skönborg och mathandling.
Dagarna bara försvinner iväg. Men nu är iaf kylen påfylld med en massa vegetariska saker :) gott.
Patrik gillar det, faktiskt!!! Skönt :) Så slipper man laga flera olika maträtter.

Jag har ont i huvudet, det smäller. Patrik råkade stänga bagageluckan på bilen när jag fortfarande var under.. Aj Aj Aj, bulan är gigantisk :( hoppas det går över till imorgon.

Jag har läst era kommentarer och ska så snart jag har en ledig stund över igen försöka skriva ihop lite om lägenheten och det andra ni har funderingar över. Kul att ni vill veta! Nu när jag har en hel drös med läsare så undrar jag om det är ngt mer ni vill se här i bloggen? Kom med förslag!!! Kommentarer bara älskar jag :)

Nu ska vi slå på Stieg Larssons Flickan som lekte med elden, äta bananasplit och bara mysa.

Sov gott söta.


Kommentarer
Postat av: T

Vad är det för vegetariskt mat du äter?=) Äter du ingen kyckling eller fisk alls?:)Lite nyfiken vad det är för saker man kan äta isf:)



Fin lgh förresten:)

2009-12-29 @ 09:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback