MYS



Nu är jag hemma igen. Blev bara en kortis på jobbet.
Jobbar ju desto längre imorgon, ca 13 timmar.
Ska strax ge mig iväg igen. Dags att lämna Samba till mormor och morfar.
Hon får vara där till på onsdag kväll eftersom jag jobbar mycket nu
och eftersom husse Patrik inte är hemma.




Fin blomma som jag köpte till mig själv för ett par veckor sedan.
Jag älskar krukan som är som en krona.




Inflyttningsblomman fick jag av mor och far ♥



Fjärde advent har det hunnit bli :)



Har äntligen hittat en lösning så vi fick ljus i stjärnan i arbetsrummet.
Nu är den inte sladdlös mer.



Efter jag kört Samba så ska jag ta mig en lång varm dusch.
Ska passa på att göra inpackning. Trots att jag är frisör och tjatar på alla
andra om hur viktigt det är att sköta håret rätt, så är jag själv usel på att göra det.
Gillar ju när mitt hår är lite shabby-chic sådär.
Kan visa någon dag allt jag använder... :)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback