stress


det är konstigt...
att så fort man är färdig med ett projekt så börjar ett annat.
nu är ju som sagt lägenheten klar och det har verkligen varit
en rusch på ett par veckor. nu går jag in i nästa rusch..
julruschen! för oss här på jobbet så är det kaotiskt..
det finns inga tider kvar och man vill inte neka några,
vilket blir en liten ond cirkel. alla vill bli fina inför jul och nyår.
och de som inte hinner det, ja de vill bli fina efter nyåret.
så i februari brukar det lugna ner sig lite. sen sätts allt igång i mars igen,
inför bal, bröllop och sommar.
jag jobbar 12 timmar varje dag här nu innan jul. det är bara jag själv som väljer
det men å andra sidan så får jag sååå mycket tillbaka så jag känner att det är värt mödan.
ska försöka knåpa ihop lite bilder snart också. ikväll troligtvis :)
ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback