chicks



hola guapa

fan, när jag säger åt mig själv att jag ska börja spara pengar så gör jag fan raka motsatsen
jag är så jävla förbannad på mig själv
men kan inte hjälpa hur glad jag är för det jag köper
lycka, total lycka.
oavsett om man behöver saker eller inte, plånboken är fan vidöppen 24 hours.
när jag låg hemma sjuk i en hel vecka (förra v) så gjorde jag av med mer pengar än någonsin genom internet,
så sjukt farligt.
jobbat idag, kändes otroligt segt, men har haft fullt upp så tiden rann på.
imorgon ska jag nog få tid till att klippa av mig håret, finally! trött på eländet.
efter jobbet så klippte jag björne sen stack jag hem, svirade om, och drog ut på promenix/power... riktigt skönt, men fan va det blåste. hej mössa nästa gång. känns som hela min hjärna är utblåst. hihi.
nu är klockan too mucho, så nu blir det ett härligt bad, men innan dess ska jag prova kläderna jag köpte idag.
köpte även lite nitar och lim, som jag ska dekorera mina nya skor med. (14 cm heels, HEY MAMA jag blir hela 167 i dom, LOVELY) wish me some luck dorki!


pussilago

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt det låter!. jag är också helt urblåst, haft en riktigt skitdag på jobbet... ååååååhhh. Kan inte bara vissa kunder sluta komma hit! såååååå tröttt på dem! Råkade även stoppa fingararna i fritösen, så det blir defenitivt inget självmys ikväll heller!

2009-02-04 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback