ledig måndag




idag har jag varit ledig, skönt med tanke på vad som komma skall... det blir en vecka med sjukt mycket jobb för min del. gick upp vid sex i morse och satte igång första maskinen med tvätt. hade enormt mycket att tvätta, men hann få allt klart och torrt i tid tills nästa människa skulle ha tvättstugan... har hunnit med 2 st löprundor idag också. en i morse, runt sjön och en nu i em vid vais. var energin kom ifrån? solen såklart. så skönt att jag äntligen kommit igång med träningen men att köra 2 rundor på en dag är lite väl att ta i... kommer väl vara död imorgon typ. nu har jag precis badat, ska mysa lite sen ska jag göra tacos till oss... försöka lyxa till även denna måndag. imorgon är det åter jobb som gäller och på onsdag blir det mys med tjejerna, inte dumt alls :)

helgen btw blev bra.. fredagen var mysig, och slutade bra för min del, i sängen aspackad vid ett typ. jag som skulle vara nykter??? lördagen kom elin in, vi hade planerat dubbeldejt. och så kom även lilla söta ellen, med 10 röda rosor och choklad! LOVELY!! tack gumman, så vi blev 5 glada själar istället. även denna kväll skulle vi samla vuxenpoäng och hålla oss nyktra.. men vad hände där??? blev iaf utgång, hade skitkul.

nu snarkar samba jättehögt.. i den renbäddade sängen (äntligen tänker väl elin?) och jag funderar starkt på att joina henne ett par minuter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback