homies

haha nu ska jag bryta isen och säga HEJ till er underbara.
 jävla liv på alla nu för jag "glömt" skriva här.
so here we go now.
sitter och väntar på att få ork till att städa lite.
 det är det enda jag gör om kvällarna.
 min stora stora hobby.
en vacker dag hoppas jag att jag sitter på ett slott och har armarna fulla
 med att peka på vem av mina betjänter som ska göra vad.
det vore lovely.
ngt som annars är lovely är att min love snart kommer med mat till mig.
det ska bli himla gott. faktiskt.
idag har jag jobbat, vi har sjukt mycket att göra, jag fattar inte hur det går till.
är det bara jag som har -127273 kr på kontot eller?
 det ekar för fan i plånkan.

och lilla söta johanna elmersson. jag älskar dig!!!



pusspusssssssss chicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback