göteeeborg


åkte till gbg i fredags. hade en helt underbar helg där med patrik.
blev en hel del shopping och så liseberg såklart.

nu är jag inne på min andra semestervecka.
håller på för fullt med att rensa ut alla skrymseln och vrån.
sånt som är skönt att få gjort. ni som känner mig väl
vet att jag gärna har det fint på ytan, men i lådor, garderober/skåp
så ser det ut som kom och hjälp mig att dö..
så det håller jag på att dona med.

samtidigt så håller jag på att träna min samba på att vara själv hemma.
lånade john o jonnas antiskällhalsband till henne.
hon har fattat att när hon har det på sig så kan hon inte skälla.
ett steg i rätt riktning. helst vill man ju att hon ska sluta skälla även utan halsbandet.
weelll.. time will tell hur det går.
men igår så lämnade jag henne ensam första gången på ett år typ. jag har varit
otroligt lat vad det gäller ensamträningen. så jag har bara mig själv att skylla.
igår gick det jättebra, eftersom hon hade sitt speciella halsband på sig..
ska snart åka iväg en liten sväng.. då ska vi se hur det går denna gången.

imorgon ska vi åka på äventyr, patte o jag. vi får väl se vart vi hamnar, solen styr oss.

i övrigt så njuter jag enormt av att vara ledig. så skönt att kunna göra vad man vill,
kunna sova hur mycket som helst.
min huvudvärk har blivit så mkt bättre. vi får väl se om det sätter igång igen lagom till jag börjar
jobba. förmodligen är det så.

på torsdag så fyller jag år... det firar vi på lördag.. :)

solong mf´s

Kommentarer
Postat av: Hellepelle

Vill bara skicka en STOOOOR kram till dig från mig.

2009-07-29 @ 09:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback