hääääälittt!!!



underbar helg har det minsann varit.
efter jobbet i fredags så lyxade
patrik o jag som vanligt med hämtmat..
jävligt mkt lyx på senaste.
sen såg vi blodsbröder.. haha ja vad ska man säga om den?
därefter åkte vi ut till hultet och badade vid midnatt..
helt vindstilla och tyst. hur mysigt som helst.

i lördags åkte jag o daniel till halmstad för en dag
med sol o bad. hur HÄÄÄÄLITTT som helst.
han hade gjort matsäck till oss, kylväska o grejjer,
haha, så jävla nice var det. sjukt varmt i havet,
men det berodde nog på att det var långgrunt.
fick fan gå en kilometer ut i havet om man skulle få vatten
på magen, haha.

idag ringde klockan vid sex.
upp o städade, diskade o tvättade.
underbar mamma kom right in time med samba
så hon fick hjälpa mig en massa också.
nu är det kliniskt rent här hemma.
älskar det! då mår jag som bäst...

nu ska jag ut o vandra med samba i en timme
sen blire duschen innan det är dags för lite jobb
såhär på söndagseftermiddagen.

10 fucking arbetsdagar kvar,
sen går jag på semester.
då blire gbg, sthlm, malmö,
köpenhamn, öland o halmstad.
kommer bli kanon.




solong mf's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback