otursdag?!??!?!


vad är det frågan om idag??
haha ja det är den stora frågan.

från det att jag steg upp idag så har jag haft problem
hela tiden, med precis allting. inget har gått vägen.

jag skulle ut o gå/springa och givetvis börjar det ösregna.
jag kör patrik till gymmet vid två, givetvis öppnar de vid tre just idag.
vi ska köpa kaffebryggare, men hittar ingen som passar
vi var på jakt efter keps, men ingen som dög
vi skulle hämta samba, men hon var inte där hon skulle.
maten kokade över
jag skulle tanka, hade varningslampan på att bensinen var slut,
åker till närmaste ställe, tankomaten, då står en jävla lapp uppe att
pumparna är sönder. åker till nästa tankställe och där dör bilen
lagom till det är min tur. tack iaf för att det fanns en som hjälpte mig
rulla fram
biljävlen så jag kunde få bensin i helvetet och sen köra därifrån.
nu vågar jag fan inte gå utanför dörren.
vad händer härnäst????

har iaf äntligen hämtat hem min mobil, den är som ny,
hoppas inte den går sönder igen.
imorgon blir det eventuellt öland, sol o bad,
och fre, lör och söndag åker patrik o jag till gbg.
hoppas turen återvänt då :)


Kommentarer
Postat av: änna

hahahahahahhahaha

så jävla typiskt

2009-07-21 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback