midsommar



midsommar står för dörren...
med ett vanligt svenskt midsommar väder.
tur att dom säger att det ska vara uppehåll imorgon iaf.
helgen ser ändå ut att bli bra där jag befinner mig.
har sån otroligt tryckande huvudvärk,
känner mig nästan illamående.
hoppas det inte är migrän som är på g.
jobbar till 20.30 ikväll ungefär sen ska jag hem o packa
väskan. därefter kanske det blir en liten sväng till
anton och johannes för en öl eller två. får helt enkelt
se vad man orkar. imorgon förmiddag åker vi...
hoppas på en underbar midsommar med mina underbara vänner.
den enda som fattas är Johanna.

midsommar får mig att tänka på båstad..
det året vi var där, för typ 5-6 år sedan.
aldrig haft en så kul och händelserik helg :)
finafina tjejer o killar, ett bra gäng var vi, som slogs om
platserna i karins lägenhet. vi låg som packade
sillar på golvet. sjukt sjukt..
vi gjorde verkligen allt tillsammans
minnen minnen minnen..

im gonna keep on givin u my love.. cause you're my love.

 Jill Holmgren




emelie, alex, lisa, jag och nina
midsommar förra året :)
jävligt kul...

Kommentarer
Postat av: peter

den helgen är icke att förglömma...

hahaha.. roligare kan man inte ha!

krya på dig gumman

2009-06-18 @ 14:21:52
Postat av: Anonym

Heja heja för våran midsommar!!! galet :)

2009-06-18 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback