onsdag




jag är hemma från jobbet, känns som mitt huvud väger 100 kg...sovit nu sen kl 16 ungefär, men det kommer inte bli några som helst problem att somna inatt igen. feber, huvudvärk och snorig som fasen. huvudvärken ska jag kolla upp den 2 juli eftersom jag mer eller mindre alltid har det.. hoppas det inte är ngt allvarligt.
igår efter jobbet så gick jag till anna.. vi åt glass och sen cyklade vi till torparängen för att se bk-rydaholm. jag hade ju inte lite problem med min ilska, haha.
nu ska jag duscha sen slänga mig i sängen och se sista avsnittet av the hills.. sen kommer patrik igen :)

nu när allt känns så bra med Allt så är det ju typiskt att man ska vara sjuk. jag hatar att det är så fint väder ute..

god natt

puss på min fina fina fina jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback