onsdag



onsdag idag vilket innebär sovmorgon imorgon.
 oj oj vad jag ska sova.
ikväll är det fotboll igen.
vore riktigt pinsamt och dåligt att förlora..
ska iväg till ida o oskar o se på fotbollen där,
om jag orkar.
 helt plötsligt så blev jag trött och hängig
med huvudvärk som inte vill ge med sig.
men vi får la se vad som händer..

nu har jag jag hittat min drömlägenhet...
synd att den ligger där den ligger men ska iaf
kolla på den och ev vara med och buda.
den är ju helt underbar..
lagom stor och bra planerad
och dessutom totalrenoverad..
yeah i like it..
i like it a lot.
något måste ju hända i mitt liv.

skönt med skattepengarna som kom igår.
nu blir det nog tvköp i helgen,
en dvd står på inköpslistan också.
annars ska jag nog unna mig en thailandsresa
i februari/mars nästa år..

chopchop


Kommentarer
Postat av: middag

du och jag, närsomhelst. jag bjuder :)

2009-06-11 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback