tisdag



försöker intala mig att det är måndag eftersom
jag jobbar lördag denna veckan. sista lördagen på länge,
 jobbar inte förrän den 5 september sen igen.. SKÖNT!
idag är jag svintrött.. sovit såååååå dåligt inatt.
fick gå upp i natt och slänga i mig ett gäng värktabletter,
har börjat få problem med axeln igen..
tur att jag har mina dunderpiller kvar :)
lunchade med daniel på koh thai,
sen gick vi ner till sjön o så bjöd han mig på glass!
kanonhärligt väder idag :)
jag jobbar ju ingen övertid denna veckan,
ska bara ha det skönt och sova mkt.
ikväll ska jag på studentfirande!



när jag och min baby tog studenten...
heerrreegud 4 år sen!
då var man minsann brunett.
och ösregnade gjorde det också!
sedärja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback