fan fan fan fan fan



ligger och drömmer att det är sommar ute. johanna och jag är ute och cyklar, och det roliga är att vi är typ 12-13 år gamla i drömmen. vi har barncyklar? hahaha och det är världens finaste väder, så som det alltid var när man var liten. blev så besviken när jag vaknade upp, insåg att jag va sisådär 10 år äldre, rynkig och äcklig. och dessutom bakfull som ett as. vad fan hände där? jag skulle ju vara nykter. det är hemskt hur en människa som han kan påverka en så mycket att man har lust att supa skallen i bitar. meningen var att jag skulle vara nykter, max lite salongsberusad men jag valde istället att gå all in. jag hade iaf hur kul som helst. så det var helt klart värt det. men ångesten är alltid lika hemsk när man vaknar upp. idag blir det ingen träning. har tränat varje dag denna veckan, vilket är bra, men det är inte bra för kroppen. måste ju vila lite också, så den hinner återhämta sig! så nu blir det en liten promenix bort till grannys för att hämta samba. funderar starkt på att gå förbi ica och köpa något gotte också. hihi. sen i em ska jag klippa bror och jag hoppas att jag får klämma lite mage också. jonnis bebismage. jag ska ju bli faster!!!! och ingen faster som helst utan världens bästa!! tjuhoooo!!! 
 nähe, vet ni vad tjejer? nu innan jag gör något annat så ska jag betala in första beloppet på vår resa. då kanske det känns lite mer verkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback