good morning fuckers..



nu är jag på jobbet! har sovit som en stock i natt, det var längesen.. skönt :) härligt väder ute idag, var ute och sprang tidigt som attan! så nu har man kommit igång :) idag blire jobb till 18 sen lite träning!
tror jag gått o blivit allergisk mot ngt här på jobbet. nyser alltid typ tusen ggr när jag kommer hit och ögonen börjar rinna!  vore ju jävla kuk om det är så.




nyktert tillstånd.. oh yes!



tuddeloooo!!!!



denna bilden är så klockren!
varför skulle han fota mig? jävla skunk
varför är johannas bryn vita? haha ;)
och lille DAVID som sitter med ryggen mot kameran,
tänk johanna vad han vuxit sig stor. slicket :)




jag vill ha sommar nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback