hej fuckfaces

nu är det såhär att jag är svintrött. ska fixa lite och sen gå i säng. MEN, jag vet, att jag ändå inte kommer somna förrän vid 12 typ. störigt.  träningen imorse gick suveränt. imorgon börjar jag tidigt så det får bli en promenix på morgonen bara. jobbar till 18 sen ska jag på äventyr med de bästa ♥

nu blire fix och pack i en liten stund innan jag ska lägga mig här igen...


en annan sak som är jävligt störigt är att folk inte har vett att lägga av i tid. jävla skunkar som smsbombar mig, dra stick FÖRSVINN. lägg er energi på andra som kanske uppskattar den. tack för alla komplimanger, men NEJ TACK. det är jättesmickrande men tål ni inte ett nej? jag är inte intresserad.. seriöst.. DRA!




in i dimman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback