hellu chicks and dicks



 

det gick superbra idag på jobbet, melina blev så nöjd så hon började gråta, IGEN!! haha så söt. hennes korta hår gick att få upp någorlunda. jag hade lite problem med hur jag skulle fästa slöjan i o med att jag inte fick göra ngt med den, inte sy, inte göra några fästen osv. så det ser lite sär ut, men det är inget som syns sen iaf.. haha. huvudsaken va att hon va nöjd och att slöjan kommer sitta fast hela natten. sen hade jag lite vanliga kunder och därefter gick jag till simhallen.. tränade lite..sen gick jag till grannys, för att gå hem tillsammans med min samb!! ikväll får jag lovely besök, av ingen mindre än A, det lär bli mysigt :) eventuellt kommer E in också, som planerat, vi får väl se hur det blir med den saken. nu har jag fixat lite god gröt, haha, hade INGET annat hemma.. måste verkligen ta tag i det där med att veckohandla.. men det är ju så tråkigt.. nu blir det till att färga håret mitt, sen städa lite och så ska jag hinna med en powernap också..





haha gottit..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback