jahaja!



då var man hemma igen! jobbat på som en tok idag, har som vanligt gått kanon. alla tiders vettni ;) efter jobbet så gick anna, johanna o jag runt sjön, mysigt och alltid lika skönt. har precis ätit och ska kanske ta tag i städningen/disken. men hur kul är det? blä. i mörra har jag en del att ta tag i, jobbar ett helt lovely pass, 13-18. men innan dess ska jag införskaffa mig lite saker. kanske man skulle duscha? haha.. jag är trött och vill spy, orken är borta. och värre läre väl bli om det blir snö nu igen. jävla skitland vi lever i när det gäller vädret. helst vill jag ha sommar året runt. hejhej! ching chong kines!!




haha fy fan men jag va tvungen!!!! loooooong time ago. jag är väl typ 16 haha



vi gör det vi är bäst på! samben och jag :)



haha sweet sixteen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback