jonnis 25år



helluu... nu har jag gått o lämnat samba. helt underbart väder ute, dock är det åtta minusgrader. solen är ju framme och då är jag glad. sitter och äter frukost och ska snart bege mig till jobbet. 9-18 gäller idag. sen kommer E in, så ska vi till simhallen o träna sen fixa lite käk.
idag är det ingen vanlig dag... för idag är det jonnas födelsedag!!! haha grattis min fina vän!!




vi på rhodos -04



haha en vääääldigt naturlig bild ;)
jonna, jag och jontemyra (bror) ayia napa -05



finaste ♥
ayia napa -05



deeptalk? haha :)


besos!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack fina Jill för de bilderna ;P Vi har roligt ihop du och jag! Rhodos glömmer jag aldrig...du har dolda talanger Jill, haha! Puss på dig

2009-03-25 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback