sikk??



jag undrar som en flundra om jag håller på att bli sjuk/är sjuk. har så svinigt ont i halsen, kan inte ens svälja mitt egna saliv. får ge det någon dag till sen får jag väl gå till farbror doktor och få lite antibiotika eftersom jag gissar att det är halsfluss. ovanpå detta har jag världens huvudvärk. synd om mig va.. haha.. äsch. nu har jag gått typ 1,5 mil, applåder till mig och lite till johanna. har varit och handlat massor med mat  och hämtat hem doggan.


helst av allt vill jag bädda ner mig och vila men gör jag det så vet jag att jag inte kan sova något i natt. jag är lite krånglig på det viset. nu blire iaf städning och lite matlagning. måste ju göra mat till imorgon.
ska nog bara vila ögonen lite...


teenager


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback