värdefull!!!!




jag blir rörd till tårar av er underbara människor alltså...  E tillägnade mig denna låten http://www.youtube.com/watch?v=F7y1aLQR69E. tack :) känns bra att vara omringad av en massa underbara vänner.. det värmer.. och det värmer att johanna har sovit här och tagit hand om lipsillsjill! underbart...
jobbar ihjäl mig, och det är skönt, för då slipper jag tänka! har träffat godingen emma idag, mysmys... och har nu vart och hämtat mina nya träningsshoes.. dom andra var så slitna och fula. fan nu började jag gråta.. varför är jag så känslosam och sentimental? jag fattar det inte. minsta lilla tanke på fel sak så har jag tårarna i hela fejjan... imorgon börjar jag sent.. därför blir det träning på morgonen sen jobbar jag ju till åtta. jag och mina flickor åker utomlands om 8 veckor också. hur skönt blir inte det? fan va snygga och bruna vi ska bli.. nu har jag äntligen bara 3 veckor kvar på anibiotikan (som jag sen ätit i 6 månader!!!!!!) så fucking wonderful, kanske jag blir mig själv sen.. vem vet.. vem vet.. eller förblir jag ONDA jill som tydligen går runt och slår killen hon tycker så mycket om!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så sant!! Puss

2009-03-06 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback