yo



somnade faktiskt ganska tidigt igår, så jag vaknade innan klockan ringde idag vid 06.20. skulle upp o träna men kom på att det är fredag, vilket betyder att simhallen öppnar först klockan åtta. så jag skulle alltså inte hinna dit innan jag börja så det var bara att klä på sig och ge sig ut i de 4 minusgraderna och gå lite. härligt väder men kallt var det. men sooooolen är ju fucking underbar...
fredag idag ja, för vissa, för mig blir det torsdag. börjar vid 7.30 imorgon så det blir lugna gatan. imorgon ska jag klä en brud, lite nervöst faktikst... själva frippan är ju hur cool som helst, den har jag inga problem med.. men hon ska ha en slöja som är 8 m lång, vilket betyder tyngd tyngd tyngd.. så det är mer fästet av den jag är nervös för. men äsch jag är ju bäst så det går ju kanonas.
nu blir det jobb till 18.
ciao banjo



emelie, alex, lisa, jag och nina
midsommar 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback