ångest



jag har sån otrolig ångest..
 får attacker och mår så dåligt
vet inte vad det beror på..
har sjukt mycket saker i hjärnan, som verkligen går på maxfart just nu..
det var så skönt att vara iväg.
man behövde inte tänka, man kunde göra vad man ville när man ville.
det är inte så längre....
har en klump i magen och ngt tungt på axlarna.
vill inte vara kvar i det här.. vill inte vara i det här alls...
önskar att man kunde stänga av vissa känslor och inte bry sig..
jag är en människa som bryr mig och tänker och grubblar ständigt..
tankarna har till o med tagit över mig.
när jag står med kunder så kan de sitta och prata med mig
då är jag i min egen värld och helt plötsligt vaknar jag upp
och inser att jag inte hört nånting av vad kunden sagt.
tankarna tar liksom över.
 varför ska du vara en gåta?
 varför ska livet vara en gåta?
var finns respekten?
 var finns omtänksamheten?
ensamheten som jag tidigare tyckte så mycket om
känns nu som ett helvete.







dra-stick-försvinn


Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Hittade din blogg en så här sen kväll i Oslo!:P (Fyllesurfing är alltid bäst) Vi kan dra någonstans och säsonga i sommar, ? festa , sola och bada?och bara ha kul=) vad sägs om det??Ayia Napa kanske? Eller Rhodos? bara komma bort från allt?? :) kram fia !(min msn är: fius[email protected]) =)

2009-05-16 @ 01:43:41
URL: http://sufiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback