hemma



skulle gärna vilja säga home sweet home
men har en väldig längtan tillbaka till turkiet redan.
jag vill inte komma hem till problemen,
 jag vill inte komma hem till jobbet.
jag vill bara vara och umgås med dom som ligger mig närmast om hjärtat.

denna veckan skulle man kunna sammanfatta på många sätt.
 "hemkommen som en blond neger",
 "kaos",
"det är slut nu",
"NJUUUUT"
eller varför inte "hur fan tänker dom?"
jag vet inte vad som är bäst så jag kör helt enkelt på
att det har varit en helt underbar vecka,
 som har innehållit allt ifrån tårar till otrolig magvärk (av härliga skratt),
 till massor av härliga minnen.
trots allt "dåligt" (ska vi kalla det dåligt????)
 så har detta varit den bästa resan/veckan på länge.
det känns väl bra?

flygresan hem var enormt jobbig.
hungrig som tusan,
 obekvämt som fan,
värk i varenda liten del av kroppen
och INGEN sömn..
det var skönt att komma hem och krypa ner i sin egen (mjuka!) säng,
tyvärr har jag inte fått någon sömn för det.

snart är det åter dags att jobba.
börjar om ett par timmar och kör sedan till kl 20 ikväll.
 ångesten ska vi inte tala om.

nu ska jag fixa lite här hemma
tack mor för städning och allt annat
under tiden jag varit borta.
ska slänga in alla bilderna från turkiet,
ska även se om bilderna från det första minneskortet fungerar.
det gick ju tyvärr sönder efter 1 dygn i turkiet.
weell, time tell.
uppdaterar senare med bilder. 


 ♥
jag har en klump i magen och det beror inte på jobbet.
 det beror på det faktum att jag tänkt gå vidare.
 jag tänker inte gå tillbaka till det här.
jag gör inget annat än att må dåligt i den här relationen.
så ja, det är över nu.
det är slut.



dra, stick, försvinn
:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Johanna som har gjort dig så illa? Känner med dig isf=( Kram

2009-05-14 @ 18:20:40
Postat av: anna banana.

i love you! :)

2009-05-14 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback