jag älskar...



... sverige!
när man vaknar och tittar ut och det är REGN ute. UNDERBART!!!!
ja, det är skadeglädje. blir ju ännu skönare att dra ifrån pissregn till turkiet, förstår ni!
jag har fortfarande inte fått tummen ur för att packa. tänkte göra det imorgon.

igårkväll så gjorde johanna o jag tacopaj, hagström satt och tittade på :)
efter mycket om och men fick vi till den, haha det var många vändor där ett tag.
avokadosallad till, M M M, hur fint satt inte det då?

idag jobbar jag cirkus 12 timmar. ska snögga till fröken odenmo ikväll.
hon vill ju bli blondin till turkarnas glädje! HÄÄÄLITTT!!

ikväll ska jag hämta sambuch, sen åka till anna för att fixa lite musik
sen vidare hem för att bränna massor med skivor.
både till bil och till vår bergsprängare som vi ska ta med oss.

min to-do-list är full. jag har en inre stress och fattar inte hur jag ska
hinna med allt innan vi åker.
men eyyy, asså mannen, jag loooovar dig
det lööser sig.
always.

puss och ha en trevlig
regning måndag!


ehhh???



hahahaha :)
lite discodans?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla svennebanan =)

2009-05-04 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback