fondväggen i vardagsrummet



jaa, fondtapeten i vardagsrummet var uppsatt idag när jag kom till lägenheten.
 pappa höll på med den sista biten! blir så fint!
det är jättesvårt att fånga den på bild för den är väldigt speciell.
 men på håll ser den silvrig ut men när man kommer lite mer nära
 så ser man att det är stora silver löv på en vit bakgrund.




stora löv :)



skillnad på bilderna.. de är tagna i olika ljus.
tapeten är nog mest lik den sista bilden.

var bara där, i lägenheten, för att godkänna kaklet och åkte sedan vidare till john o jonna.
john har samlat på sig ett antal flyttkartonger till oss.
 kanon.
ska man bara börja packa också...

imorgon börjar jag vid 12 och jobbar länge länge länge...
så jag ska till lägenheten på morgonen för att slipa alla väggar i hallen eller i hallarna.
 vi har ju två st.
 och så ska jag bära ner massa skrot också tydligen.
pappa vill ju kunna börja tapetsera där..
och det går ju inte när det är fullt med skit.

that´s all for now guys.
och förresten så älskar jag mitt hår!!!!!
så jävla fräscht blev det.

hajkenhajöken



Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiint!! var har ni köpt tapeterna??:)

2009-11-20 @ 20:14:04
Postat av: jill

tapeterna är köpta på colorama :)

2009-11-21 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback